make it up, freakshooow!


idag var det freakshow!
vi skulle samlas runt två, och då skulle vi sminka och göra oss klara till de första genrepet. sen blev de ännu ett till, och sedan vart de den riktiga showen vid sju, så de blev ganska segt efter ett tag.
men vad kul de är att dansa, även fast de inte gick så bra för min del x( , men åh vad jag älskar att dansa! 
Efter showen blev det hem och snabbt tvätta bort allt grönt smink jag hade på mig, och sen åka vidare för att bowla med släkten, riktigt lyckat var det! 
senare nu på kvällskvisten blev det att hyra film med kusinerna, de blev Bruno filmen.  Och den sög! inget att rekomendera, filmen bestog typ av bögporr -.- .  
men aja, jag ska langa lite bilder iaf innan jag ska sova, för jag är galet trött kan man ju säga. 
och inte får man sova ut imorgon heller, för imorgon ska jag tydligen till kyrkan igen för de var någon mässa för att vi var på begravning nyss? äh jag fattar ingenting.. men men.. sen blir det show imorgon igen! askals :) 
men godnatt, å så hörs vi imorn. 
 

haha, så här såg vi då ut på showen. vi ska föreställa zombies iaf ;)
jag kan ju också säga att vi gick in såhär på hemköp när vi skulle handla godis, haha.



min lille söte zombie jennie, får avsluta bilderna från freakshowen idag :)
kanske kommer fler bilder imorgon ;)




frida och fredrik på bowlingen (:


den här bilden får avsluta ett långt inlägg, ni är bäst och jag älskar er <3


Kommentarer
Postat av: JENNIE

haha nej åh, jag orkar inte bilden vid piaonot :D ögonen ba värsta VIND :D HAHAHA :D eller jag orkar inga av bilderna :D jettefula :D men puss på dig :*

2009-12-06 @ 00:52:58
URL: http://jennieblixt.blogspot.com
Postat av: anna

sv: ha ha ja ungen e klockren ;-)

2009-12-07 @ 13:35:28
URL: http://trekilo.blogg.se/
Postat av: therese

men hallå, kolla bredvid mitt ansikte på den första bilden ;O den svart vita alltså.. :O

2009-12-08 @ 15:08:13
URL: http://therese.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0