snart dags för dans!

wiie snart är det dans ! (: , sista nu inför showen.. men de ska nog gå bra!
och de är inte klokt vad trött jag är, och något som gör mig ännu tröttare är min jävla spotify som slutar fungera hela tiden. jag tror att de är mitt tredje konto nu asså.. aja men jag har inte så mycket mer att skriva mer än att de är begravning imorgon :( det enda positiva  med de är att mina kusiner och faster kommer hit! - de gillas!
så nu ska jag gå ner och äta lite sen åker jag iväg och dansar, pusss!


    - jag och min hund förra vintern, nu är de ju vinter igen (y
                                   & snart jul vilket innebär JULLOV!

Kommentarer
Postat av: anna

jullov gillas ytterst MYCKET ;-)

2009-12-03 @ 20:32:12
URL: http://trekilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0