SNART LOV!

idag var det en ganska skön dag, med bara svenska!
men jag var trött ändå och somnade direkt när jag kom hem, men det blir ju mörkt direkt och jag blir så trött.
men nog om detta. 
jag kom nyss hem efter en timmes bilresa med min faster som egentligen skulle ha tagit en kvart om vi hade vetat vart vi skulle åka. haha!
vi skulle åka och hämta min syster hos en kompis, och vi virrade runt överallt och satt och skrattade, vi hade verkligen ingen aning om vart vi skulle, ingen mobil, de enda vi visste var att de bodde i ett gult hus. pippi sprang in till folk och frågade om dom visste vart de fanns något gult hus, och som tur var fanns det bara ett gult hus i utanåker, haha :D a roligt var det iaf.
sen när vi äntligen kom hem blev jag lite besviken att de inte var efterlyst.. buhu..  men nu tittar jag iaf på en film som heter i hennes skor, och den har man ju aldrig sett förut men den är bra !

men åh jag känner mig värsta glad på nått sätt, de är hockey på fredag, och de är inte så mycket kvar i skolan nu.  snart lov, de är snart show för rättviksskolan, snart jul och NYÅR! jag skrev om de förut också men de är bara de som snurrar runt i skallen, längtan efter lov. så man slipper gå runt och tänka på allt man har och göra hela tiden.  HAPPYFACE PÅ MIG !

de är ju trottsallt jul snart och jag tänkte visa bellas otroligt fina pepparkaks hus som hon har gjort, haha!
helt ärligt, de fulaste jag har sett :D men lite charmigt ändå :')


Kommentarer
Postat av: BELLA THA KING (H)

vadå fulaste =( </3

det var fint.........

2009-12-11 @ 10:07:38
URL: http://isabellaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0