tisdag, & försök till plugg med jennie ,

ja idag var det skola, och vi hade yoga på gympan och fasen vad trött jag blev.
ah men skitsamma, efter skolan gick jag och jennie iaf på hemköp och köpte lite godis osv, vi skulle egentligen köpa powerking också så vi skulle orka plugga, men ikke vi fick ju inte köpa de utan lägg heller, Å så töntigt!
men vi försökte oss på företagsekomin efter att jennie hade granskat skolkatalogen efter jakt på snygga killar ;) 
och vi fattade absolut ingenting av ekonomin och provet är på fredag, yaay!  
så de blev lite film mys istället, mysigt värre :) tack jennie för dagen, jag tycker om dig ska du veta :') <3

ah men iaf så ville jag bara gratulera mig och alla andra annor har namsdag typ idag för klockan är faktiskt tolv ;)
¨

  ni är bra! , bilden är suddig men de är iaf bella och jennie när vi var på stranden och hade det mys, saknar sommaren något otroligt.
                                 


Kommentarer
Postat av: ISABELLA E BEST

SAKNAR DIG OCKSÅ!!!!!!!!!!

2009-12-09 @ 09:04:35
URL: http://isabellaajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

det fanns inga snigga killar :( men jajaja, vi hade ju chips istället iallafall :D hihi, tack själv för en mysig dag <3<3

2009-12-09 @ 20:14:35
Postat av: JENNIE

det fanns inga snigga killar :( men jajaja, vi hade ju chips istället iallafall :D hihi, tack själv för en mysig dag <3<3

2009-12-09 @ 20:15:06
URL: http://jennieblixt.blogspot.com
Postat av: JENNIE

fail på oss på hemköp! och det fanns ju inga snygga killar :( men vi hade ju våra chips iallafall :D hihi, tack själv för en mysig dag <3<3

2009-12-09 @ 20:16:18
URL: http://jennieblixt.blogspot.com
Postat av: JENNIE

MEN OJ, NU KOM ALLA KOMMENTARER, jag som trodde att dom inte skickades :( fail

2009-12-09 @ 20:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0