ännu en till som ska följa trenden nu och börja att blogga, eller?

ah iallafall så blev det lite fredagsmys igår med jessica & bella :) <3
sen hjälpte jessica mig att göra min blogg, för det hade jag då aldrig lyckats med själv om jag ska vara helt ärlig. (a)

min dag än så länge.
så vaknade jag och min lille vän jessica runt halv 1 på förmiddagen, och jag skulle iväg och dansa vid halv 2. De blev att gå upp äta lite och sen dra iväg. 
Och jag börjar bli lite små nervös inför showen som är redan nästa lördag och söndag, men det ska nog gå bra  :)  
KOM OCH TITTA PÅ DEN VETTJA, den är på wasa bion i rättvik iallfall, tiden vet jag faktiskt inte än. 
efter dansen blev det till att övningsköra lite, och de lät ungefär såhär : MEN KÖR INTE MITT I VÄGEN ANNA, VÄXLA NER OCH AKTA GUBBEN SOM GÅR DÄR MED RULLATOR NU!  haha, men det gick skapligt bra förutom de iaf ;) 

men nu ska jag nog ta och försöka plugga lite, och sen äta lite ben and jerry glass.  Mummmssiii!

pusss så länge då !


Kommentarer
Postat av: anna

haha anna man pluggar inte på lördagar ;-)

apropå övningskörningen..känner jag igen mig lite där.. just i början..då man började :D

2009-11-28 @ 16:45:40
URL: http://trekilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0