jag + tekniskaprylar = big fail

åh, jag kan inte smsa på min telefon jag vet fan inte vad som är fel.. och ja jag har pengar. jag satt och funderade på hur mycket tekniska saker jag har haft sönder egentligen och de är galet,
jag har minst 4 telefoner som ligger i min skrivbortslåda, som jag har haft sönder.  *sadface*
Varav en telefon jag köpte i höstas som höll en månad, en månad (?) men juste jag köpte ju en kamera förra vintern som också höll i en månad, åh vad äre för fel! sen har jag ju haft sönder en dator också, suck på mig och sånt här men jag ska iaf göra ett nytt försök och köpa en ny telefon snart! sen får vi väl se hur länge jag håller den vid liv ;) haha 

 
visst varen snygg? , en sån tror jag att det kommer att bli så småning om!


Kommentarer
Postat av: Mian

Du är så söt anna!Denna bloggen hamnar på favoriter sidan;)

2009-11-30 @ 18:25:09
URL: http://landh.blogg.se/
Postat av: anna

DU E DÅLIG ATT UPPDATERA MIN VÄN :-( <3

2009-12-02 @ 16:26:34
URL: http://trekilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0