lite julbak och lite gulligt julpynt


jahappp nu har jag precis smällt i mig min ben and jerry glass, :( lite saknad faktiskt.. haha
men iallafall idag blev det att gå lite på julskyltningen i rättvik, de var mysigt men kallt! 
jag gick iaf och köpte lite pepparkaks deg och glitter så jag kunde pynta lite i mitt rum. 
sen ställde bella och jag till med julbakskalas med julmysik och pepparkakor, synd bara att vi är så dåliga på att baka :( , dom blev tjocka och mjöliga.. men de är tanken som räknas och de är mysigt, en liten traditon vi har.
när jag kom hem hade jag ingenting att göra så det blev att kolla på paradisehotel i brist på annat att göra då, ganska så patetiskt program egentligen men .. haha
nu ska jag försöka sova så jag orkar upp till skolan imorgon, usch jobbigt orkar inte..
men godnattt, & puss så länge .




mysigt med glitter


ja de blev ju som sagt inte så mycket peppar kakor för en viss person åt upp all deg! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0