Smash into you - Beyonce


ingen skola för min del idag, för jag vaknade med feber. Och då jag att jag inte orkade pallra mig iväg till skolan.
så min dag har bestått till mesta del att sova. Mammi kom hem med pizza också som gjorde att jag piggnade till lite iaf :D haha mums!

jag har faktiskt försökt plugga lite företagsekonomi men de är inte de lättaste, lite lättnad iaf att jag slipper göra det på fredag eftersom jag ska på begravning. de gruvar jag mig till alltså :( usch.. 
jag har aldrig varit på begravning förut, jag har aldrig förlorat någon innom släkten, de jag gruvar mig mest är att se på när alla i min släkt gråter..
men det känns ändå bra att min farfar får typ ett avslut, för som det känns nu känns det bara som att han bara försvann ifrån oss. ingen har riktigt fått säga hejdå.  det kommer bli jobbigt men samtidigt kommer nog begravningen bli ett fint avslut för hans 95 åriga långa liv på jorden.
rip farfar, jag saknar dig!
men nu ska jag försöka och inte tänka på det, för det är ju inte fredag än.

idag är det ju bara måndag och ullared på tv, de är liksom de jag har och se fram emot idag (y men det är bra och jag är inte bitter ;)
ah men nu ska jag äta eller något, sen ska jag gå ut och gå med min hund, jätte skönt faktiskt att gå när de är mörkt och ha musiken på högsta volym.  
pussålänge! 

            anna & anna

ja, jag saknar annapanna
puss på att hon är bra!
(vi bjussar på bilden)


Kommentarer
Postat av: anna

sjukling där.. när jag blir frisk blir du sjuk..bad bad bad! :-(



& du.. jag saknar dig med!

puss på att du är brabrabra

du o jag är dreamteam ju ;-)

<3

2009-11-30 @ 19:06:00
URL: http://trekilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0